Ana Sayfa Avustralya Haberleri İlginç Haberler Rakip Gazetenin Sayfasını Bastılar

Rakip Gazetenin Sayfasını Bastılar

0
64

Avustralya’nın en popüler gazetelerinden biri olan sağ eğilimli Daily Telegraph gazetesinin okurları dün sabah bir şaşkınlık yaşadı. Rupert Murdoch’un sahibi olduğu ve toplumsal meselelere karşı muhafazakâr tutumuyla tanınan gazete iki sayfasında, Anzak Günü törenlerinde reform talep eden ve iklim değişikliği konusunda eylem çağrısı yapan makaleler yayımlamıştı. Üstelik bu iki sayfa, rakip bir liberal yayın kuruluşu olan Sydney Morning Herald’a aitti…

Hatanın sosyal medyada fark edilmesinin ardından, Daily Telegraph’tan iki gazetenin aynı matbaada basıldığı ve ‘bugün bazı nüshalarda yanlışlıkla Sydney Morning Herald’ın iki sayfasının yer aldığı’ açıklaması yapıldı. Gazete okurlarından ‘özür’ de diledi.

Okurlar ise konuyla eğlenme fırsatını kaçırmadı. Sydney Morning Herald muhabirlerinden Kate McClymont “Özür dilemeye gerek yok. Herald sayfaları okurlara hediye olmuş” derken, muhafazakâr gazetenin katı tutumuyla dalga geçen bir okuyucu “Bugün birisi işten kovulmuş olabilir” dedi.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here